Shop Mobile More Submit  Join Login
Mindflow 02 by gas13 Mindflow 02 by gas13
Just another mindflow :) Fullview ;)
Add a Comment:
 
:icon1348249:
1348249 Featured By Owner May 15, 2012
every time i wanna comment
Reply
:iconmulticolored:
multicolored Featured By Owner Sep 28, 2011  Student Digital Artist
I would have felt bad if I :+fav:'d and didn't comment. 8P But I do this often, except I'll either get really lengthy or I'll just delete everything I wrote and favorite it without a comment. >_>
Reply
:iconstickbomber:
Stickbomber Featured By Owner Jun 5, 2011
lol
Reply
:icons-trange:
S-Trange Featured By Owner Jun 30, 2009  Student General Artist
Haha this is totally what happens to me pretty much in every comment I make. I write something, then I read and realise it sounds extremly strange and I end up deleting half of the comment. Sometimes there is so much I want to say about a picture that it exceeds my english vocabulary and I end up writing something like; Cool, the light is amazing. Me like.

This is a really nice deviation. I think most of the dA community can relate to this... and now I don't know what more to say so... Cool! + fav
:aww:
Reply
:iconhusky-eye:
Husky-eye Featured By Owner Feb 17, 2009
Gods, this has happened to me too many times to count :dohtwo:

:+fav:
Reply
:iconlh310:
LH310 Featured By Owner Feb 10, 2009
LOL nice one! :+fav: :D
Reply
:icontheartbook35:
theartbook35 Featured By Owner Jan 28, 2009
Cool!

lol XD Great idea, gave me a good laugh.
Reply
:icondavince21:
DaVince21 Featured By Owner Nov 2, 2008  Hobbyist Digital Artist
Tits


:D
Reply
:iconporcelainpoet:
PorcelainPoet Featured By Owner Sep 5, 2008
Or how about when they just put, "nice"

And I'm like........ okay, you told me it's "nice".
Gee thanks.
That means so much to me I can hardly contain myself.
Reply
:iconeda1102:
eda1102 Featured By Owner Jul 20, 2008
i guess i got inspired by you XD LOL

so.. cool! + fav
Reply
:iconlordlouis:
LordLouis Featured By Owner Jul 20, 2008  Hobbyist Traditional Artist
so true..
Reply
:iconkrissi001:
Krissi001 Featured By Owner Jul 20, 2008
i feel like that all the time when i try to make a comment :D

and then I leave without an comment

^^
Reply
:iconczathero:
Czathero Featured By Owner Apr 13, 2008  Hobbyist
:XD: I've done this before! It's so...err...I forgot. ^^;
Reply
:iconwhatchoolaffin:
Whatchoolaffin Featured By Owner Mar 3, 2008  Student
Cool! +fav

Seriously though, this is witty and well executed. Keep up the good work! :D
Reply
:iconrosaka-chan:
Rosaka-Chan Featured By Owner Jan 7, 2008  Student General Artist
:lol: So true. Great one! xDDD
Reply
:iconzinx95:
Zinx95 Featured By Owner Oct 4, 2007
lol, awesome! I laughed histarically at the end...
Reply
:iconmourning-soul:
Mourning-Soul Featured By Owner Aug 11, 2007
HAHAHA XD~! Sounds about right. I hate it when you have no idea what to say so it's just like OHYAKEWL.

Lol. Tits. XD
Reply
:iconmj3m:
mj3m Featured By Owner Jul 14, 2007
haha yaaa
Reply
:iconjenjessie:
JenJessie Featured By Owner Jul 10, 2007   Digital Artist
Haha. Cool+ fav, indeed. =P
Reply
:iconlostverse:
lostverse Featured By Owner Apr 21, 2007  Hobbyist General Artist
So true
Reply
:iconraynie-lockedheart:
Raynie-Lockedheart Featured By Owner Mar 14, 2007
Very true and very funny xD
Reply
:iconsummonerxavier:
summonerxavier Featured By Owner Feb 27, 2007
mehe so true
Reply
:iconshadowfax88:
shadowfax88 Featured By Owner Dec 6, 2006   Traditional Artist
always stick with the first thing you wanted to say XD lol
Reply
:iconnea-hart:
Nea-Hart Featured By Owner Nov 26, 2006
...Haha! Great! (And yeah; I did go through the whole process that is described in your picture before I shortened it down to "...Haha! Great!")
Reply
:icons15jesusfreak:
s15jesusfreak Featured By Owner Nov 21, 2006  Hobbyist General Artist
haha, that's great!
Reply
:iconkei03:
kei03 Featured By Owner Nov 5, 2006   Digital Artist
Cool! +fav.

:giggle:
Reply
:icongrimdar:
Grimdar Featured By Owner Oct 17, 2006
Had to revisit one of my favorites.. this never gets old :D






(tits)
Reply
:icongas13:
gas13 Featured By Owner Oct 18, 2006  Professional Digital Artist
It doesn't fit new skin theme :(
Reply
:iconkwekachu:
Kwekachu Featured By Owner Nov 11, 2006
kinda makes me nostalgic .__.
Reply
:iconnakoo-the-tauren:
Nakoo-The-Tauren Featured By Owner Sep 4, 2006  Student Digital Artist
Spot on friend, Spot on.
Reply
:iconj00leh:
j00leh Featured By Owner Aug 22, 2006
Xaxa, prikol
Reply
:iconraneen:
raneen Featured By Owner Jul 29, 2006
haha
nice!
Reply
:icon0-4:
0-4 Featured By Owner Jul 15, 2006
)))))))) блинблин это мощь :D :D
Reply
:iconjimfield:
JimField Featured By Owner Jun 27, 2006
The ending is just great :lmao:
Reply
:icondestinyblue:
DestinyBlue Featured By Owner May 17, 2006  Professional
haha very good :D really made me smile :)
totaly tits! XD
Reply
:iconsvqn:
svqn Featured By Owner May 16, 2006
haha, yeah, sexy model [also known as "OMG he's so hawt!"], adorable animal [also known as "aaaaaawn that soooooooooooo cuuuute ^_^"]] etc etc... well, with 21+ million of deviations we're running out of original comments ;)

Cool! + fav
Reply
:iconjael555:
Jael555 Featured By Owner Apr 23, 2006
awesome sense of humour in this. :lol:
even the sense of timing is great.
cheers. :)
Reply
:iconthealex:
theALEX Featured By Owner Apr 16, 2006
i guess u bored with this: lol! :)
Reply
:iconsplinter-cell37:
Splinter-Cell37 Featured By Owner Apr 6, 2006  Hobbyist Filmographer
:rofl:
Reply
:iconm4rsellino:
m4rsellino Featured By Owner Mar 29, 2006   Digital Artist
good idea ! :+fav:
Reply
:iconstraightfromcamera:
straightfromcamera Featured By Owner Mar 29, 2006  Professional Photographer
tis great... tits...*backspace<--*
Reply
:iconcoleblack:
ColeBlack Featured By Owner Mar 26, 2006
lol +fav
Reply
:iconcrudity:
Crudity Featured By Owner Mar 16, 2006  Student
lol
Reply
:icondevicrosis:
DeviCrosis Featured By Owner Feb 28, 2006  Hobbyist Photographer
This is sooooooooooooo cool
Reply
:iconaradisia:
aradisia Featured By Owner Jan 29, 2006
:D

Cool ;)
Reply
:iconi-04:
i-04 Featured By Owner Jan 25, 2006
haha! Gotta love that or should I say

Cool!!1 +fav
Reply
:iconjimfield:
JimField Featured By Owner Jan 17, 2006
cool +fav, yep that is really funny, like how you put tits in there quite random.
Reply
:icondastafiz:
DaStafiZ Featured By Owner Jan 3, 2006
LoL that can be me *g*
great!
Reply
:iconbark:
Bark Featured By Owner Dec 31, 2005  Professional Writer
Cool! +fav! :D
Reply
:icone-melo:
e-melo Featured By Owner Dec 16, 2005  Professional Digital Artist
omgwtf how did you make this!?!?
Reply
Add a Comment:
 
×
Download GIF 409 × 286




Details

Submitted on
June 2, 2005
Image Size
25.1 KB
Resolution
409×286
Thumb

Stats

Views
7,575
Favourites
282 (who?)
Comments
261
Downloads
4,956
×